wtorek, 15 lipca 2014

Warszawski dzien

Zazwyczaj, gdy jestem w Warszawie mam bardzo mało czasu, aby cokolwiek zwiedzić czy zobaczyć, przede wszystkim, dlatego że w roku szkolnym jeden czy dwa dni nie obecne w szkole mają duże znaczenie. Dlatego zawsze wracam najpóźniejszym środkiem transportu, aby na drugi dzień zdążyć do szkoły. Czuje, że to najlepsze, co w życiu może być, czyli
takie tempo życia, które nadają Ci ludzie albo obowiązki, dzięki którym obierasz wyższe cele.
Najważniejsze żeby nigdy się nie ograniczać. Nigdy nie mówić, że nie dam rady albo
,że czegoś nie potrafię. Nie da się ocenić czegoś jak się nigdy nie spróbowało. Jednakże jak faktycznie się nie udało to przecież jesteśmy ludźmi wszystko jest dla nas. Jak nie uda się za pierwszym razem to uda się za kolejnym.



Ostatnio natomiast miałam prze miłą okazję zobaczyć Warszawę zupełnie z innej strony niż Dworzec główny czy Galeria, wracając z ambasady Japońskiej odwiedziłam niesamowite Łazienki Warszawskie przy tym miałam rewelacyjną pogodę, co dodało jeszcze większego uroku temu miejscu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers

Łączna liczba wyświetleń