niedziela, 1 lutego 2015

1


 Zawsze sobie powtarzam że nauka czyni mistrza, a ciężka praca popłaca. Z czasem dopiero dostrzegam te małe ale bardzo istotne szczegóły,w życiu człowieka.Jak każdego, wiele razy spotkało mnie szczęście, tylko jak do tej pory nie zdawałam sobie sprawy z tego ze dostałam go aż tyle.Z dnia na dzień widzę jak w życiu trzeba walczyć o swoje i nie wolno się poddawać. Dlatego dzisiaj mam okazje znaleźć się w niesamowitej stolicy Japonii położonej nad Oceanem Spokojnym.Gdy dowiedziałam się o możliwości wyjazdu w tak odległe miejsce na początku ogarnęła mnie radość i euforia.Natomiast z dnia na dzień ogarniał mnie strach przed tym co nie znane.Gdy już jednak wylądowałam w Tokio, ciepło i uśmiech bijący od ludzi dał mi dużo otuchy i wiary w to że wszystko będzie dobrze. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers

Łączna liczba wyświetleń