środa, 4 lutego 2015

3


Od kiedy zdałam sobie sprawę że modeling jest czymś więcej dla mnie, i gdy zobaczyłam że to ciężka ścieżka do przejścia, pomyślałam sobie że ta praca jest i będzie dobrym nauczycielem dla mojego życia. Uczy mnie tego co poznałabym może jak poszłabym do pracy po studiach.Pokazuje że trzeba mocno walczyć i wierzyć w to co się robi. Kim był by człowiek bez marzeń, ambicji, planów? Ludzie ciągle szukają w sobie zamiłowań , pasji aby to wyznaczyło im drogę na przyszłość. Każdy chce osiągnąć wysoki stopień życia.Każdy chce godnie żyć i zapewnić sobie spokojną starość. Jednakże do wszystkiego trzeba dojść samemu. Trzeba uczyć się na błędach i nigdy się nie poddawać.Nie patrzeć na przeciwności losu, tylko starać się je zostawić w tyle.Dlatego własnie każda praca pokazuje mi jak człowiek może się zmienić.Jak każda sytuacja wpływa na myślenie człowieka i jego samopoczucie.Przed każdą pracą staram się wyciszyć i myśleć jak najlepiej wykonać swoją pracę. Wiadomo że nie ma idealnych ludzi, nie zawsze wiem jak ma wyglądać wizja pracodawcy ale często ich pomoc sprawia że czuje się pewniej w swojej pracy.

Jedną z pracą jaką ostatnio miałam okazje robić był look book web-side dla marki GREED 
INTERNATIONAL











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers

Łączna liczba wyświetleń