niedziela, 1 lutego 2015

2

Jak wyglądają dni w Tokio? 
Często sa bardzo podobne do siebie, ale jednak różnią sie troche. Przede wszystkim dlatego ze prawie codziennie mam inna prace. Poznaje innych ludzi , nowe smaki i nabieram nowego doświadczenia. Ludzie dają możliwość wykazania sie i pokazania tego czego juz sie nauczyłam na poprzednich sesjach. Czasami tez maja juz obrany szyk sesji którego muszę sie trzymać. Klimaty w ktorych robione sa sesje sa zazwyczaj przesłodzone. Japończycy strasznie lubią mocny wyrazisty makijaż i kolorowe ubrania, jednakże nie zawsze. Często tez stawiają na naturalny makijaż, prostotę i minimalizm.

Na zdjęciach niżej jest moja pierwsza sesja, która odbyła na drugi dzien po moim przylocie 






Tego dnia spotkała mnie jeszcze jedna niespodzianka, w związku z tym ze był to dzien moich urodzin, moja matka agencja z Tokio, złożyła mi życzenia oraz obdarowała prezentem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers

Łączna liczba wyświetleń